mariekesvw.reismee.nl

Aankomst

Zoo gelukkig ben ik heel aangekomen, het zoeken op die enorme vliegvelden is best lastig. Vooral Johannesburg was ingewikkeld. Hoedspruit is een ontzettend leuk klein vliegveld. Erg huiselijk met een kleine bar en dan heb je het al een heel eind gehad. Poe! De warmte was wel even wennen hoor! Toen ik aankwam stonden Kate, een ander Nederlands meisje (tegen mijn verwachtingen in) en een buurman van Kate al op me te wachten. Samen we meteen eerst wat kleine boodschapjes gedaan, we mogen hier zelf voor ons eten zorgen, maar het word wel betaald. Daarna zijn we naar het huis van Kate gereden. Kate is erg aardig en doet alle dingen hier op haar eigen manier. Haar paarden lopen hier gezellig vrij rond in de enorme tuin. Het zijn er op het moment negen en er is ook een ezeltje. Ze zien er allemaal goed doorvoed uit. Natuurlijk kun je wel zien dat ieder dier zijn eigen dingen heeft meegemaakt, maar Kate is er dol op ze. Ook lopen er twee honden rond, een teckel Caroline, die is een beetje te dik op het moment maar ze is erg lief.. Ook loopt er een rottweiler rond, deze is er vrolijk en enthousiast maar vind het niet prettig om geaaid te worden. Verder zijn er nog wat poezen. De bedoeling hier is dat er door de week van 7 tot 4 voor de paarden word gezorgd, maar alles op je dooie gemak en er word dag tot dag gezien wat we precies doen. Vanaf 4 uur heb je alle tijd voor jezelf. In het weekend kunnen we leuke dingen doen. Aankomen weekend bijvoorbeeld gaan we naar het Krügerpark, dat is een wildlifepark, met de buurman. We kunnen ook bij hem zwemmen als we willen. Ik ben lekker vroeg naar mijn kamer gegaan en ben ook snel in slaap gevallen, ik was nogal moe van het vliegen. Al snel werd ik weer wakker van het onweer. Zo dat gaat hard hier! Ik dacht dat mijn ramen open waren, maar dat was niet zo. Verder heb ik lekker geslapen nog! Vandaag komt er een Amerikaans meisje aan. Ik ben benieuwd! Zo nu weten jullie alvast een beetje hoe en wat! Ik zal niet veel bij de WiFi kunnen zijn, dus kan ik niet veel verhalen vertellen of watsappen. Ach we zullen zien! Tot het volgende verhaal en veel liefs.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!