mariekesvw.reismee.nl

update

Zoo even een korte update. Ik heb een paard toegewezen gekregen die ik mag ttouchen, hij heet Sundance. Hij is emotioneel niet in balans en heeft een schouderblessure. Er word niet op hem gereden. Ben benieuwd wat ik voor hem kan doen. Vroefer was hij ook erg agressief naar anderw paarden, maar dat is al minder. Deze ochtend ben ik naar Moholoholo geweest. Dat is een wildlife rehabilitation centre. Ik heb wilde dieren van erg dichtbij gezien, een cheeta geaaid en ik heb een aasgier gevoerd. Hij zat op mijn arm. Dat was wel spannend hoor! Maar het was erg leuk en interessant. Morgen heb ik een boottrip op de planning staan. Nog een dikke week en ik ben weer thuis, wat gaat het snel. Liefs!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!