mariekesvw.reismee.nl

Boottocht enz.

De boottocht was erg mooi. We zijn door de canyon gevaren. Het duurde wel een beetje lang, maar het is zonde om het te missen! Toen ik terugkwam van de boottocht ben ik samen met Amelia en Dieter naar een bushpub geweest. We hebben echt heel lekker geluncht. Het was erg gezellig en Dieter schijnt echt iedereen te kennen. Er was een man die met ons een babbeltje maakte en hij gaf ons goed advies aangezien we allebei een tussenjaar hebben om een nieuwe keuze te maken qua studie. Hij zei dat je beter lang kunt zoeken tot je iets tegenkomt wat je echt leuk vind, dan dat je toch maar iets afmaakt en gaat werken. Als je iets niet echt leuk vind, zul je waarschijnlijk nooit echt gelukkig worden. Ik vind wel dat hij gelijk heeft. Hij verwoordde het er mooi. Ze zijn allemaal overigens gastvrij in de pubs. Gisteren hebben we weer gewoon gereden en gepoetst enz. Ik heb op Art Club, oftewel Artie, gereden. Dit is een ex-renpaard. Niet goed behandeld geweest en was erg down. Hij is nu een stuk gelukkiger en kan lekker relaxen tijdens het rijden, ipv altijd dingen moeten. Erg leuk om te zien. Vandaag is het een 'staddag', omdat Kate haar haren eens in de 5 weken laat bleken. Dus we hebben een paar uur de tijd om hier lekker rond te hobbelen. Owja, gisteravond is de moeder van Amelia gearriveerd. Ze blijft hier 2 weken. Ik heb nog wat foto's toegevoegd voor de liefhebbers en ze staan nu allemaal recht. Ik had geen tijd de vorige keer om dat te regelen. Liefs!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!