mariekesvw.reismee.nl

lekker warm

Hallo! Het gaat erg goed met me.. we doen alles op eigen tempo. Heb nu 2 keer gereden. We maken ritten van 2 uur en het is erg tof. Vandaag heb ik zebra's, giraffes, nijlpaarden en neushoorns gezien onder het rijden. Heel vet! Het is lekker warm vandaag. Zon schijnt goed. Gisteren hebben we een rondtocht door de bergen gemaakt. Hele mooie dingen gezien. Ik ben in een grote plas gevallen, maar eigenlijk was dat wel fijn, lekker verkoelend. Ook hebben we een waterval bezocht. Daarna zijn we naar the big swing gereden. Dat is een soort bungeejump, maar dan een grote schommel zeg maar. Ik heb het ook gedaan! Wat was dat eng! Het vallen was het ergst. Maar ik heb het overleefd. Ook ben ik gisteren met de buurman, Dieter, naar een pub geweest. We hebben gepoold. Was leuk! Maar ik ga nu weer stoppen. Tot de volgende keer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!