mariekesvw.reismee.nl

Het krügerpark en nog wat.

Zo daar ben ik weer. In het weekend zijn we naar het Krügerpark geweest. We hebben veel dieren gezien, zoals de zwarte neushoorn, deze is heel erg zeldzaam, olifanten, giraffes, zebra's, veel aparte vogels, wilde zwijntjes, impala's, buffels, krokodillen, wilde honden en apen. Hier in de tuin zijn er soms ook apen te vinden. Ze stelen de mango's:p. We hebben in het park overnacht, in een luxe tent met bedden, douche en wc. Je kon alle dieren horen. De volgende dag hebben we nog een tocht door het park gemaakt. Maandag hebben we weer lekker gereden. Er zijn nu een aantal jongeren uit een project hier verderop die graag willen meerijden. Kate heeft het niet zo op dit soort ritjes, maar ze doet het wel. Maandag en dinsdag heeft er iemand extra meegereden. Maandag was een leuke tocht, totdat Nicky door een doornboom reed, daar heb je er nogal veel van hier, en ze had een flinke wond. Je kon het onderhuids vet zien. Dit moest uiteindelijk gehecht worden en we zijn met z'n allen meegegaan om haar te ondersteunen. Het ging prima hoor en het was ook niet zo erg, maar wel even vervelend natuurlijk. Dinsdagochtend kwam de hoefsmid. Ik heb een aantal paarden moeten ttouchen, want normaal maken ze er erge drama's van. Ik heb aan de hoefsmid gevraagd of hij verschil merkte en hij zei dat ze veel rustiger waren! Dat is erg leuk om te horen. Daarna hebben we een rit gemaakt, in de middag. Het was erg heet! Tot nu toe heb ik op 2 paarden gereden, beiden merrie's (de enige merrie's hier trouwens). Ze heten Keisha en Image. Er word niet op alle paarden gereden, eentje heeft lymfeklierkanker, een andere heeft veel last van zijn rug. We zijn met 2 andere bezig om ze te trainen, zodat we ze binnenkort kunnen berijden. Ik ben al een aantal dagen aan het vervellen helaas, maar ik heb nog tijd om het opnieuw te laten kleuren! Deze ochtend hadden we een beginners groep van het andere project. We moesten meelopen, het was nogal een lange wandeling! Net hebben we Nicky naar het vliegveld gebracht, boodschapjes gedaan en nu heb ik dus gratis WiFi. Wel jammer dat ze gaat, maar het is goed. Owja, ik ga proberen wat foto's te plaatsen, maar dit zijn alleen foto's van de iPad, dus niet zoveel en niet zo'n goede kwaliteit. Op de camera heb ik er meer. Owja en alles gaat nog steeds goed met me! Bedankt voor alle lieve berichten! Nou dat was ie weer! Liefs.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!