mariekesvw.reismee.nl

Op weg naar Nederland

Ik zit nu op het kleine vliegveld in Hoedspruit met gemengde gevoelens. Aan de ene kant vind ik het fijn om naar huis te gaan, aan de andere kant ga ik het hier erg missen. De warmte, de rust, de paarden, Kate, Amelia, haar moeder en Dieter. Maar goed, Nicky en ik zijn misschien van plan om over 2 jaar terug te gaan naar Kate. Ze heeft me trouwens tot adoptive mummy voor Sundance benoemd. Hij ziet er vrolijker en rustiger uit dan toen ik kwam! Eens even kijken.. Woensdag hebben we een ritje gemaakt met de moeder van Amelia. Ik zat opnieuw op Artie. Donderdag moesten Amelia en haar moeder iets regelen voor haar verblijf hier. Kate en ik zijn samen gaan rijden. Kate wilde kijken of Artie een goede leider zou zijn, dus ze reed op Artie en ik op Keisha. We waren net binnen de poort van ons rijgebied toen we een groep neushoorns tegenkwamen. Ze liepen voor ons uit. Maar neushoorns zijn vrij gevaarlijk dus we moesten afstand creëeren. Artie vond het maar niks, maar hij rende niet weg of wat dan ook. Uiteindelijk deed hij het heel aardig als leider. Vrijdag opnieuw gereden en een rustige middag gehad. Zaterdagochtend vroegen Amelia en haar moeder of ik mee wilde naar het reptielenpark en daarna een stuk van de panorama-rit. Dat heb ik gedaan. En jaja ik heb zowaar een slang vastgehouden! Daarna hebben we een beetje rondgetoerd door de bergen. En nu zit ik dus hier. Tot morgen koud kikkerlandje, Zuid-Afrika misschien tot over 2 jaar!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!